Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

GasNet představuje novou značku a spouští vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10

Společnost GasNet, největší distributor zemního plynu v České republice, představila novou vizuální podobu své značky. Název GasNet zůstává. Pod značkou GasNet bude vystupovat také servisní společnost GridServices, která se v této souvislosti přejmenovala na GasNet Služby. Plynaři také uvedli do provozu vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10. Pohotovostní linka na čísle 1239 pro nahlášení poruchy zůstává v platnosti.

Nové logo a vizuální podoba značky GasNet je důležitým milníkem v procesu budování nezávislé a samostatné společnosti, která už rok nepatří do skupiny innogy. „Je to další významný krok na naší cestě k silné energetické skupině GasNet. Vlastní korporátní identita je také nezbytnou součástí procesu osamostatnění. Zároveň tímto krokem plníme legislativní požadavky na odlišení značky distributora zemního plynu od společností zabývajících se výrobou nebo obchodem s plynem,“ říká Martin Gebauer, Executive Chairman skupiny GasNet, a dodává: „Již dnes se na naše spolehlivé a bezpečné dodávky spoléhají každý den miliony lidí, domácností a firem. S novou a moderní podobou značky chceme dát našemu podnikání další rozměr a jasnou vizi. Chceme se stát zosobněním standardu bezpečnosti, spolehlivosti a profesionality. Budeme se profilovat jako společensky odpovědná firma s akcentem na udržitelnost, životní prostředí a rozvoj nových technologií.

GasNet má nyní vlastní Zákaznickou linku 555 90 10 10


Součástí procesu vytváření samostatné energetické distribuční skupiny GasNet je také zahájení provozu vlastní zákaznické linky. „Od dnešního dne lze vyřizovat dotazy či požadavky na Zákaznické lince GasNet 555 90 10 10. Naši proškolení a zkušení operátoři poradí zákazníkům a zájemcům například se zadáním odečtu, postupem při montáži, demontáži nebo výměně plynoměru. Pomohou také s řešením či vyplněním jakékoliv žádosti, ať už jde o žádost o vyjádření pro stavební řízení, nebo o vytyčení naších sítí,“ doplňuje Martin Gebauer.

Linka je k dispozici každý pracovní den od 7 do 17 hodin. GasNet lze i nadále kontaktovat také e-mailem na adrese info@gasnet.cz nebo pomocí online-chatu na webových stránkách www.gasnet.cz.

Nová zákaznická linka nic nemění na stálé pohotovostní lince na čísle 1239 pro nahlášení poruchy nebo úniku plynu, která je k dispozici nonstop.

GasNet v novém: silná, hrdá, sebevědomá a přátelská značka

Konstrukce nového loga je sestavená z přesných geometrických tvarů. Propojuje písmena gn v jediném tahu a symbolizuje tak plynovod – základní prvek plynárenské infrastruktury. „Je to jednoznačně silná, hrdá, sebevědomá a přátelská značka. Věřím, že osloví také mladou generaci a pomůže nám získat nové zkušené odborníky a také talenty z řad studentů či absolventů,“ vysvětluje Erika Vorlová, Chief Services Officer skupiny GasNet, odpovědná za oblast podpůrných služeb.

Více o nové značce naleznete také na www.gasnetvnovem.cz.

GasNet, s.r.o.
logo GasNet, s.r.o.

GasNet je provozovatel největší plynárenské distribuční soustavy v České republice. Zajišťuje spolehlivé a bezpečné dodávky zemního plynu pro více než 2,3 miliónu zákazníků. GasNet má v tuzemsku zhruba 80% podíl na distribuci zemního plynu a spravuje 65 ...