MND chce přispět srozumitelností a jednoduchostí k dalšímu rozhýbání trhu
V roce 2016 došlo k výraznému růstu změn dodavatele energií. Mezi nejúspěšnější společnosti patřila společnost MND a.s., Moravské naftové doly, která v druhé půlce roku patřila v zisku nových zákazníků k těm vůbec nejpreferovanějším.
Počty změn dodavatelů plynu se na českém trhu dle OTE meziročně zvýšily o 15 %, a to z 177 762 na 203 950. U elektřiny dokonce o 29 %, a to z 277 756 na 359 536. Z čísel je patrné, že se lidé začínají o možnost dodávky výhodnějších energií pro své domácnosti více zajímat. MND je aktuálně firmou s jedním z největších podílů na počtu nově získaných zákazníků, v listopadu se stala již poněkolikáté jedničkou v meziměsíčním zisku nových zákazníků na plynu.
„Jsme rádi, že se nám podařilo stát se mezi tolika hráči společností v dodávce plynu nejpreferovanější, a to bez využití podomního prodeje. Věříme, že k našemu úspěchu přispívá nejen dlouhodobá výhodnost nabídek, ale i výrazně odlišný přístup k našim zákazníkům. Energie nabízíme co nejjednodušeji, bez fíglů a sankcí“, řekl Jan Sýkora, marketingový ředitel MND.
Po třech letech působení na retailovém trhu slaví MND, největší těžební společnost ropy a plynu v České republice, se svou prodejní strategií úspěchy. Za poslední rok se MND podařilo více než zdvojnásobit počty zákazníků odebírajících plyn a téměř zčtyřnásobit počty odběratelů elektřiny. „Celkově máme zasmluvněno již cca 60 000 zákazníků, z toho 34 000 zákazníků od nás plyn či elektřinu již odebírá. Ostatní čekají na konec platnosti smlouvy se stávajícím dodavatelem,“ dodal Sýkora.
S cílem pokračovat v nastartovaném růstu počtu zákazníků spouští od 6. ledna MND nový TV spot, který je součástí dlouhodobé komunikační kampaně. Kampaň postupně představuje jednotlivé výhody dodávek energií od MND. Tentokrát se MND ve své komunikaci zaměřuje na jednoduchost a srozumitelnost svých smluvních dokumentů.
„V kampani chceme ukázat, že se naše nabídka dodávky energií odlišuje od klíčové konkurence nejen svojí dlouhodobou výhodností, ale také jednoduchostí a srozumitelností. Energie se snažíme od začátku působení na trhu nabízet co nejtransparentněji. Dali jsme si velkou práci s tím, aby tomu odpovídaly i naše dokumenty. Proto nabízíme plyn i elektřinu výlučně s jednoduchou a srozumitelnou smlouvou a obchodními podmínkami, které se vejdou na jediný list. Věříme, že tímto přístupem a komunikací přispějeme k dalšímu rozhýbání trhu.“ dodal marketingový ředitel MND.