E.ON spouští globální kampaň na podporu elektromobility
Energetická společnost E.ON odstartovala kampaň na propagaci e-mobility. Kampaň je založená na příběhu vozů, od kterých by nikdo nečekal, že jezdí na elektřinu.
E.ON přináší na tuzemský trh globální kampaň zaměřenou na elektromobily a rozšiřování sítě nabíjecích stanic. „Společnost E.ON dlouhodobě patří v oblasti chystaného přechodu z konvenčních aut na elektromobily mezi evropské lídry. Cílem kampaně není prodej, ale rozšiřování povědomí o tom, že e-mobilita je směr budoucnosti a smysluplná aktivita, kterou E.ON dlouhodobě podporuje,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.
Hlavní poselství kampaně přináší půlminutový reklamní spot, jenž bude k vidění především na sociálních sítích Facebook a Twitter a v rámci online videoformátů na YouTube a dalších serverech. Tvůrcem spotu je kreativní agentura Engine a vše se v něm točí kolem elektřiny. Veškeré vozy, včetně těch s technikou, byly poháněny elektřinou a doplnily je elektrické drony. „Tvůrci filmu se tak drželi hlavní myšlenky spotu, že v elektřině je svoboda,“ vysvětluje Simona Bláhová z Marketingové komunikace E.ON. Kampaň bude doplňovat speciální landing page, na níž bude k vidění minutu a půl dlouhá verze filmu, film o filmu a také další videa představující jednotlivá elektrická vozidla, mezi kterými je mimo jiné i nejrychlejší sériově vyráběná motorka Superbike Lightning nebo replika modelu AC Cobra z roku 1967.
Elektromobily by měly již v blízké budoucnosti převzít dominantní postavení v oblasti osobní dopravy. E.ON pracuje na vybudování celoevropské sítě ultrarychlých nabíjecích stanic. První komerční vzniká v blízkosti vytížené dálnice A3 spojující Frankfurt nad Mohanem s Norimberkem. V sousedním Německu spravuje E.ON již více než 4 000 nabíjecích míst a v České republice provozuje mimo jiné též rychlonabíjecí stanici u Vystrkova nedaleko sjezdu z dálnice D1, jež patří mezi nejmodernější v Evropě. „V současnosti v rámci rozvoje sítě dobíjecích stanic pracujeme na třech projektech v okolí páteřních silničních komunikací a ve velkých městech,“ popsal nejbližší plány rozvoje sítě nabíječek vedoucí útvaru Mobility services E.ON Miloslav Fialka.

Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.