E.ON pomáhá firmám řešit úspory energií. Spustil nový portál Byznys & Energie
Průzkum společnosti Ipsos ukázal, že až 80 % českých firem aktivně řeší úspory energií. Společnost E.ON Energie proto spustila online magazín Byznys & Energie, v němž se firmy mohou inspirovat v tom, jak k úsporám přistupovat.
Cílem webového portálu Byznys & Energie je pomoci firmám ušetřit výdaje za energie
V obsahu magazínu nechybí konkrétní příklady z praxe firemních zákazníků a partnerů E.ON ani exkluzivní rozhovory s manažery značek jako ŠKODA AUTO nebo Seznam.cz Datová centra.
Cílem nového webového portálu Byznys & Energie je pomoci firmám ve snaze ušetřit výdaje za energie a snížit spotřebu energií ve vlastním provozu. Obsah je určen zejména majitelům a manažerům firem, kteří se zajímají nejen o úspory energií, ale také o nové trendy a technologie v energetice i byznysu obecně.
Čtenáři mají nově přístup k inspirativním tipům i rozhovorům s těmi, kteří již konkrétní úsporná opatření realizovali. „Otázky kolem spotřeby energií a energetických úspor jsou dnes v byznyse velmi aktuální. Chtěli jsme proto čtenářům nabídnout relevantní i inspirativní informace na jednom místě. Snažíme se původním obsahem zprostředkovávat know-how úspěšných českých firem,“ vysvětluje důvod založení portálu Adam Čech ze společnosti E.ON Energie, který má projekt na starosti. „Bavíme se s manažery i majiteli firem o jejich praxi. Úspory energií jsou přirozenou součástí jejich byznysu. Proto se u nás dočtete o dobrovolném energetickém auditu, úsporném osvětlení nebo o využití obnovitelných zdrojů energie,“ dodává Čech.
Portál Byznys & Energie má šest obsahových kategorií
- Ušetřit a vydělat.
- Nový byznys.
- Rozhovory.
- Jak to děláte.
- ecoLiving.
- V pár bodech.
Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.