Jak ušetřit za energie se zákazníci E.ON dozvědí v poradenských centrech i on-line
Orientovat se v nových trendech energetiky nebo v množství produktů pro dodávku elektřiny a plynu není vždy jednoduché. Proto E.ON nabízí svým zákazníkům konzultace zdarma.
Osobní konzultaci v každém z poradenských center měsíčně využije okolo 2 000 lidí, webový portál s online poradenstvím E.ON Rádce navštíví až 15 000 lidí za měsíc.
Nejčastěji se na poradce lidé obracejí s dotazy ohledně akčních produktů nebo sezónních záležitostí, jako je aktuálně servis kotlů.„Vždy na začátku roku evidujeme zvýšenou návštěvnost na poradenských centrech. Zákazníci řeší požadavky, které například nechtěli řešit přes svátky a odkládali je. Navýšení oproti běžnému provozu je přibližně o 20 procent. Průměrně naši poradci obslouží 2 000 zákazníků měsíčně,“ říká Rudolf Uzlík ze společnosti E.ON Energie, a. s. V letošním roce budou nově poradci také vyjíždět k zákazníkům a pomáhat přímo u nich doma.
Poradenská centra E.ON jsou zákazníkům k dispozici v Brně a Českých Budějovicích. Na obou pobočkách je možné navštívit odborné poradce každý pracovní den. Poradci jsou nápomocni v otázkách odběru elektřiny, zemního plynu, možných úspor, dotací nebo vystavování průkazů energetické náročnosti budov. Též poradí s nákupem auta na CNG (stlačený zemní plyn) nebo elektřinu.
Lidé, kteří raději volí formu on-line poradenství, využívají internetového projektu E.ON Rádce. Tento web sdružuje velké množství odborných článků z oblasti úspor energií, ekologie, alternativní dopravy nebo nových technologií v energetice – „chytré domácnosti”. Součástí webu je rovněž odborné poradenství fungující prostřednictvím e-mailu, který tazatel odešle přímo Rádci. Odborníci na dotaz reagují v co nejkratším možném čase. Provozní doba on-line poradenství je každý všední den od 9:00 do 16:30.
„Obliba E.ON Rádce v posledních měsících velmi roste, evidujeme již 15 000 návštěvníků za měsíc. Nejčastěji jsou nám pokládány dotazy ohledně úspor energií. Během zimního období lidi hodně zajímá vytápění a nyní začátkem roku hlavně nové dotační programy,“ říká Michal Doležel z projektu E.ON Rádce.
Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.