Nejnavštěvovanější odborný portál
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Posaďte se k internetu a objednejte si vše kolem elektřiny. U PRE je to samozřejmost!

Zařídit si vše kolem elektřiny z pohodlí domova či kanceláře? Ano, jde to. Vůbec není nutné hledat „kamenné obchody“, čekat na vyřízení u přepážky, opakovat návštěvy v případě dodání nějakých potřebných dokumentů. Pro zákazníky Pražské energetiky (PRE) je elektronická obsluha úplná samozřejmost. Komfort zákazníka - to je důležitý aspekt, který Pražská energetika ctí, a tak umožňuje svým klientům řešit řadu úkonů spojených s platbami a informacemi pomocí internetu. Vstupte tedy do E-centra PRE!

Zákaznický účet si může pod svým vlastním heslem otevřít každý klient PRE na webové adrese mujucet.pre.cz. Uvidí zde svůj účet, kde jsou všechny informace, které PRE poskytl, například tedy svá odběrná místa. Může si zkontrolovat také stavy všech svých elektroměrů i tarify, tedy kolik přesně ze kterého tarifu odebírá a též seznam plateb, předpisy záloh, tedy celou svou transakční historii. A to na všech odběrných místech, které jsou pod „křídly“ PRE. Pomocí této aplikace si může klient změnit i způsob plateb i výši záloh, aniž by musel opustit pohodlí domova. Například v zimních měsících může zákazník zadat zvýšení záloh vzhledem k předpokládané větší spotřebě elektrické energie. Jen na zákazníkovi je také to, jaký interval záloh si zvolí. I ten pak může měnit pomocí aplikace Můj zákaznický účet. Díky internetu lze tedy vyřešit řadu záležitostí, aniž by zákazník musel navštívit pobočku PRE nebo jeho zákaznická centra.

E-mailová schránka

Klient, který používá aplikaci Můj zákaznický účet, má v rámci účtu také svou e-mailovou schránku, kam mu chodí zprávy o dalších produktech, například o výhodných balíčcích. Ty si pak mohou objednat rovnou ze zákaznického účtu. Nahlásit tu můžete také další změny, jako je například změna příjmení, sídla firmy nebo zasílací adresy. Účet je pro podnikatele i fyzické osoby zcela zdarma.

Transakční účet

Kdo má účet u Komerční banky a má Můj zákaznický účet, může se dostat do bankovnictví, které má zřízené právě u zmiňované banky. Pomocí transakčního účtu může velmi jednoduše řídit platby opět z domova od svého počítače.

Fakturace

Kdo preferuje před „papírovými“ fakturami elektronický způsob komunikace, může si zažádat pomocí formuláře na webových stránkách PRE o zasílání faktury pomocí e-mailu. Faktura mu přijde ve formátu PDF, a tak si ji může případně i vytisknout. Je jen na klientovi, zdali si zvolí zasílání obou faktur, tedy poštou nebo té elektronické. Ani za jednu z faktur si však Pražská energetika neúčtuje zcela nic, obě jsou tedy zdarma.

Přímé inkaso

Je to způsob platby, který komunikuje vaše banka s bankou, kde má účet i PRE. Vzhledem ke zlepšení servisu má proto Pražská energetika účty u několika bank (Komerční banka, ČSOB a Česká spořitelna), a tak vychází vstříc většině zákazníků. Klient tedy umožní Pražské energetice, aby „sáhla“ na jeho účet, ze kterého si strhne částku limitovanou výší, kterou si určí sám. V tomto případě tedy není nutné myslet na zálohy, na jednorázové příkazy ani na příkaz trvalý, PRE to zařídí. Tímto způsob lze řešit i případné nedoplatky při vyúčtování. Přímé inkaso si můžete sjednat přímo na pobočce PRE nebo ve vaší bance nebo pomocí aplikace Můj zákaznický účet. Je to komfortní rychlá a spolehlivá bezhotovostní metoda a PRE si za ní opět neúčtuje ani korunu.

Mimořádná faktura

Tento způsob fakturace využívají zejména podnikatelé nebo pronajímatelé bytů. Pokud tedy potřebují fakturu, nemusejí čekat na zúčtovací období. Stačí si jen zažádat, nahlásit stav odběru a na základě těchto potřebných údajů jim bude faktura vystavena. Fakturuje se tedy v průběhu celého roku.

Sjednejte si návštěvu

Pokud přeci jen zákazník touží navštívit některou z poboček Zákaznického centra PRE osobně, může si předem prostřednictvím elektronické aplikace vyjednat čas návštěvy a má pak zaručeno, že bude ve sjednaný čas obsloužen bez čekání a zbytečných prodlev.

 
 
Reklama